کرار در ليست فروش؟
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

کرار در ليست فروش؟

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:3
روز گذشته خبري در محافل ورزشي پيچيد با اين مضمون که استقلال پس از حواشي که جاسم کرار به ‌وجود آورده نام او را در فهرست فروش قرار داده و براي نيم‌فصل دوم اين بازيکن را نمي‌خواهد.

نادر رضي
روز گذشته خبري در محافل ورزشي پيچيد با اين مضمون که استقلال پس از حواشي که جاسم کرار به ‌وجود آورده نام او را در فهرست فروش قرار داده و براي نيم‌فصل دوم اين بازيکن را نمي‌خواهد. باتوجه به حرف‌هاي ديروز صبح افشارزاده که مدعي شده بود در مورد هافبک عراقي احساسي تصميم نمي‌گيرند و دليلي هم ندارد که او را اخراج کنند، اخبار منتشر شده کمي عجيب به نظر مي‌رسيد. به همين دليل تصميم گرفتيم تا موضوع را از طريق برخي مسئولان استقلال پيگيري کنيم.

صاحب‌پناه پاسخگو نشد
اولين مسئول از استقلال که با او تماس گرفتيم کامران صاحب‌پناه رئيس هيأت مديره آبي‌پوشان بود. اين مقام مسئول در استقلال ابتدا آماده انجام مصاحبه بود ولي وقتي در سئوال اول از او در مورد جاسم کرار پرسيديم ترجيح داد از انجام مصاحبه خودداري کند. صاحب‌پناه مدعي شد که در حال رفتن به جلسه‌اي است و يک ساعت ديگر پاسخگوي ما خواهد بود که البته در اين زمان هم پاسخي به تماس‌هاي ما نداد. به اين شکل به نظر مي‌رسيد صاحب‌پناه يا از موضوع اطلاع داشته و براي اينکه صحت اخبار را فاش نکند از مصاحبه سر باز زده و يا اينکه از موضوع اطلاع نداشته و براي اينکه اطلاعات غلط ندهد حاضر به مصاحبه نشده است.

بي‌اطلاعي کادرفني
پس از آن با ميرشاد ماجدي تماس گرفتيم سرپرست استقلال مانند هميشه با رويي خوش پاسخگوي ما بود و درخصوص کرار گفت: ما هم از اخبار منتشره باخبر هستيم اما باور کنيد اطلاعي از موضوع نداريم و بعيد مي‌دانم کادرفني هم درخواستي در اين خصوص داشته که اگر اينطور بود، بنده نيز باخبر مي‌شدم. تنها اطلاع ما از موضوع کرار اين است که مسئولان باشگاه مدعي شدند که در مورد کرار جلسه مي‌گذارند و نتيجه را به ما مي‌گويند که هنوز اطلاعي در اين خصوص نداده‌اند.

تأييد موضوع توسط مسئول باشگاه
اما يکي از مسئولان استقلال که نمي‌خواست نامش فاش شود مدعي شد که خبر منتشر شده صحت دارد ولي هنوز قطعي نيست و نمي‌داند که چطور منتشر شده است. اين مقام مسئول مي‌افزايد: قرار گرفتن نام کرار در فهرست فروش پيشنهاد يکي از اعضاي هيأت‌مديره به افشارزاده بود که مديرعامل قرار است اين پيشنهاد را مورد بررسي قرار دهد. مديرعامل استقلال مي‌خواهد در اين خصوص تصميم درستي بگيرد و حتما با قلعه‌نوعي هم صحبت خواهد کرد و بعد از آن در صورت تأييد سرمربي، رسما اعلام مي‌شود که نام کرار در فهرست فروش قرار دارد.
وقتي از اين مقام مسئول پرسيديم که امکان دارد کرار پس از قرار گرفتن در فهرست فروش به گسترش فولاد برود، وي مي‌افزايد: کرار نمي‌تواند تيم بعدي خود را انتخاب کند زيرا با استقلال قرارداد دارد. هر تيمي که او را مي‌خواهد بايد از طريق باشگاه استقلال اقدام کند و ما به کرار مي‌گوييم که به چه تيمي برود. البته باز هم مي‌گويم که قرار گرفتن کرار در فهرست فروش قطعي نيست و قلعه‌نوعي نظر نهايي را مي‌دهد ولي در صورتي که اين موضوع به تأييد سرمربي رسيد، مطمئن باشيد اجازه حضور کرار در هر تيمي را مي‌دهيم به جز گسترش فولاد و براي اين موضوع هم استدلال‌هاي خاص خودمان را داريم البته تاکنون باشگاه گسترش فولاد درخواستي براي جذب کرار نداشته و اگر روي اين بازيکن نظر دارد بهتر است منصرف شود زيرا ما اجازه حضور هافبک عراقي در تبريز را نخواهيم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید